Nová tramvajová trať k Univerzitnímu kampusu se již může pochlubit kolejemi v celé své délce od Osové až na konečnou. Těch stavebníci položili dohromady 350 tisíc kilogramů. Nejvíce kolejnic spotřeboval tramvajový tunel, který je s 619 metry nejdelším tramvajovým tunelem v České republice.
V tunelové části právě pracujeme na elektroinstalaci, betonáži podlahových betonů, montáži požárního vodovodu a od srpna i montáži nástupiště v zastávce Západní brána. Na dalších nástupištích probíhají dokončovací práce a pokládka dlažby. Vše jde podle harmonogramu, v polovině září očekáváme první zkušební jízdu a od poloviny prosince se můžete těšit na zkušební provoz celé tratě.
INVIN ve sdružení „Společnost správce stavby pro TT Kampus“ se společnostmi INFRAM a.s., Dopravoprojekt a.s. a Brněnské komunikace a.s. provádí činnost správce stavby dle FIDIC YELLOW BOOK.
Foto zdroj: https://www.facebook.com/salinounakampus/